miércoles, 13 de diciembre de 2017

Donant-ho tot pels altres! Ho aconseguirem!

Aquesta setmana hem iniciat la recollida solidaria de productes i aliments per el Centre Sant Jaume que enguany celebra el seu 20è aniversari.
Com que tenim moltes ganes de recollir-ne molts, anirem fent un recompte a mesura que vagi arribant tot.
Per a fer aquest recompte, hem confeccionat uns sacs d’embalar on s’aniran enganxat gomets cada vegada que un alumne aporti un producte nou.

Desitgem poder omplir aquests sacs de gomets a fi d’ajudar a les famílies del Centre Sant Jaume a gaudir d’un BON NADAL. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario