Aquesta setmana hem iniciat la recollida solidaria de productes i aliments per el Centre Sant Jaume que enguany celebra el seu 20è aniversari.
Com que tenim moltes ganes de recollir-ne molts, anirem fent un recompte a mesura que vagi arribant tot.
Per a fer aquest recompte, hem confeccionat uns sacs d’embalar on s’aniran enganxat gomets cada vegada que un alumne aporti un producte nou.
Desitgem poder omplir aquests sacs de gomets a fi d’ajudar a les famílies del Centre Sant Jaume a gaudir d’un BON NADAL.



No hay comentarios:
Publicar un comentario