jueves, 22 de diciembre de 2016

CONCERTS DE NADAL

Aquí tenim algunes fotos dels concerts de Nadal! Us hem de dir que, com cada any, els concerts van ser tot un èxit, i n'estem molt satisfets.

Aquest any vam acomiadar a l'Oriol Comelles, que ha estat el mestre de música durant molts anys. Ha arribat l'hora de jubilar-se i el concert de dimarts va ser el seu darrer concert. Va ser un comiat preciós.

Moltes gràcies Oriol, per l'amor que ens has transmès per a música!





















No hay comentarios:

Publicar un comentario