Aquest any vam acomiadar a l'Oriol Comelles, que ha estat el mestre de música durant molts anys. Ha arribat l'hora de jubilar-se i el concert de dimarts va ser el seu darrer concert. Va ser un comiat preciós.
Moltes gràcies Oriol, per l'amor que ens has transmès per a música!










No hay comentarios:
Publicar un comentario