Durant aquest trimestre els alumnes de 2n hem fet una hora setmanal de Hands On. La Gemma i la Marga, conjuntament amb els tutors, ens han ajudat a fer les activitats programades.
Les primeres sessions les hem dedicat a treballar amb els Bee-bots i ens hem organitzat en petits grups. Aquí en teniu una mostra.











No hay comentarios:
Publicar un comentario