VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ
El curs de 2n inicia el trimestre treballant, entre altres competències l'artística. La sortida a la Fundació Miró n'és un exemple del treball sobre les manisfestacions culturals i artístiques del nostre patrimoni.
L'objectiu concret d'aquesta sortida és la valoració de l'art abstracte, el concepte de volum, així com el coneixement d'artístic.






No hay comentarios:
Publicar un comentario