El passat 30/11 totes les seccions de 2n vam anar a Sant Esteve Sesrovires. Dins de Can Julià, una masia centenària, ens vam separar per classes i els diferents monitors ens van ensenyar el procés d'elaboració de l'oli.
Vam varejar les olives i van caure a la borrassa.
Després les vam netejar i triturar (qui volia podia provar la pasta d'oliva).
Ens van ensenyar la premsa amb la que antigament feien l'oli.
I finalment, vam etiquetar i omplir les ampolles d'oli que amb tanta il·lusió us vam portar a casa.
Tot plegat va sortir un dia rodó.






















No hay comentarios:
Publicar un comentario