4t primària 1819
miércoles, 21 de diciembre de 2016
Celebració de Nadal
Durant aquests dies ens hem anat trobant a la capella per fer la celebració de Nadal.
Hem pogut compartir moments molt macos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario