El dimarts 12 de març, tota l’escola va celebrar el Dia de Sant Ignasi o SID.
Durant el matí, el
alumnes de 1r i 4t de primària ens vam reunir a la capella gran del col·legi per
escoltar conjuntament el pregó d’inici d‘aquest dia tan destacat per a
nosaltres. Una presentació sobre Sant Ignasi ens va recordar la seva vida i
resposta a la crida que li feia Jesús. “Amb tot servir i estimar”.
Després, cada curs va
tornar a les classes per a fer el “Bon dia” basat en la pregària de Sant
Ignasi: “Senyor, que et conegui, perquè si et conec jo t’estimaré. Senyor, que t’estimi, perquè
si t’estimo jo et seguiré.”
A continuació, l’agermanament
entre els alumnes 1r i 4t fent un intercanvi de polseres del SID. Els grans, aparellats
amb els petitons, els van explicar el conte de la vida de Sant Ignasi i ells, a
canvi, els van entregar un bonic punt de llibre personalitzat que havien
preparat amb anterioritat a la classe.
Una estona
d’esbarjo va donar pas a una gran gimcana en la qual, per equips, vam passar per diferents i divertides proves
fins l’hora de dinar.
Per la tarda, cada classe va elaborar un còmic de
la vida de Sant Ignasi per penjar als
murals del passadís.
Un berenar de
melindros i xocolata vam compartir tots junts fent gresca, jugant i ballant ...
Tot plegat ens va portar al final de la festa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario