martes, 26 de marzo de 2019

Lliga de beeball

Aquesta setmana ha finalitzat la 1era jornada de la lliga "L'esport és respecte" en què participen els alumnes de 4t EP.
Durant els partits de Beeball, que s'han anat jugant en l'hora de tutoria, hem pogut veure els alumnes motivats, implicats i gaudint de la pràctica esportiva.
Ajudar, animar, cooperar, compartir...són alguns dels objectius que aconseguim a través d'aquesta activitat.
Us n'oferim una petita mostra.





















No hay comentarios:

Publicar un comentario