Durant els partits de Beeball, que s'han anat jugant en l'hora de tutoria, hem pogut veure els alumnes motivats, implicats i gaudint de la pràctica esportiva.
Ajudar, animar, cooperar, compartir...són alguns dels objectius que aconseguim a través d'aquesta activitat.
Us n'oferim una petita mostra.











No hay comentarios:
Publicar un comentario