viernes, 19 de enero de 2018

ANEM A L'AUDITORI!

Aquest matí, tots els alumnes de 3r hem anat a l'Auditori de Barcelona a gaudir de "Zoom. Dies de músic", una proposta que desafia la tècnica i la imaginació dels alevins de la JONC amb músiques de Britten, Stravinsky, Toldrà, Beethoven i Rameau i amb una presentació escènica; un zoom sobre els músics, els seus moviments i les seves emocions.



















No hay comentarios:

Publicar un comentario