ANEM A L'AUDITORI!
Aquest matí, tots els alumnes de 3r hem anat a l'Auditori de Barcelona a gaudir de "Zoom. Dies de músic", una proposta que desafia la tècnica i la imaginació dels
alevins de la JONC amb músiques de Britten, Stravinsky, Toldrà, Beethoven i
Rameau i amb una presentació escènica; un zoom sobre els músics, els seus
moviments i les seves emocions.
No hay comentarios:
Publicar un comentario