jueves, 20 de diciembre de 2018

Gamificació a l'aula


Taller de jocs matemàtics a 4t

Aquest trimestre les seccions de 4t E i F han realitzat el taller de Jocs Matemàtics. En aquest taller trimestral els alumnes interioritzen, d’una forma molt lúdica, conceptes matemàtics que,  si fossin explicats teòricament, resultarien feixucs per a una bona part de l’alumnat.





Final de dòmino el mes de octubre.

Aquestes setmanes, amb el joc del Safari Fotogràfic, estem treballant les coordenades dels punts.




No hay comentarios:

Publicar un comentario