Aquest trimestre les seccions de 4t E i F han
realitzat el taller de Jocs Matemàtics. En aquest taller trimestral els alumnes interioritzen, d’una forma molt lúdica, conceptes matemàtics que, si fossin
explicats teòricament, resultarien feixucs per a una bona part de l’alumnat.
Final de dòmino el mes de octubre.
Aquestes setmanes, amb el joc del Safari Fotogràfic, estem treballant les coordenades dels punts.




No hay comentarios:
Publicar un comentario