Al taller, primer ens van explicar les parts d'un castell.
Després, vam fer grups i ens van ensenyar a fer un castell de veritat!! Primer ens vam enfaixar...
Més tard, vam fer un castell de veritat entre tots...
Finalment, vam poder pujar a un casteller, des d'allà dalt es veu tot millor!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario