lunes, 6 de noviembre de 2017

Celebrem la Castanyada!


Els alumnes de tercer i quart vam celebrar plegats aquesta dolça tradició: menjar castanyes torrades i panellets. Primer els alumnes de tercer vam cantar el poema de la Tardor als alumnes de quart i ells ens van regalar una paperina. Ja al pati, van ballar la Rumba de la Castanya. Va ser molt divertit!








No hay comentarios:

Publicar un comentario