Celebrem la Castanyada!
Els alumnes de tercer i quart vam celebrar plegats aquesta dolça tradició: menjar castanyes torrades i panellets. Primer els alumnes de tercer vam cantar el poema de la Tardor als alumnes de quart i ells ens van regalar una paperina. Ja al pati, van ballar la Rumba de la Castanya. Va ser molt divertit!
No hay comentarios:
Publicar un comentario