miércoles, 22 de noviembre de 2017

DO, RE, MI, FA, SOOOL, LAAAA....FESTA DE SANTA CECÍLIA!

Avui hem tingut una rebuda a l'escola molt especial! 
Hem celebrat la festa de la música, Santa Cecília, i només entrar a l'escola ens hem trobat amb una pujada d'escala molt ben acompanyada amb la música dels companys de Cicle Superior i Secundària.
Importantíssim entrar amb calma i silenci per poder-ne gaudir.

Després, tots els nens i les nenes de CMitjà hem passat una estona plegats escoltant els companys del cicle que toquen algun instrument. Moltes gràcies a tots ells per voler-ho compartir amb nosaltres!
Al final d'aquesta estona, hem cantat tots junt La Música, de Pep Puigdemont i Beth Riera. Ens la sabíem molt bé perquè l'hem treballat moltíssim amb la Raquel, la mestra de música.

Us deixem unes quantes imatges i vídeos per compartir amb vosaltres el fantàstic dia d'avui!

























No hay comentarios:

Publicar un comentario