Hem celebrat la festa de la música, Santa Cecília, i només entrar a l'escola ens hem trobat amb una pujada d'escala molt ben acompanyada amb la música dels companys de Cicle Superior i Secundària.
Importantíssim entrar amb calma i silenci per poder-ne gaudir.
Després, tots els nens i les nenes de CMitjà hem passat una estona plegats escoltant els companys del cicle que toquen algun instrument. Moltes gràcies a tots ells per voler-ho compartir amb nosaltres!
Al final d'aquesta estona, hem cantat tots junt La Música, de Pep Puigdemont i Beth Riera. Ens la sabíem molt bé perquè l'hem treballat moltíssim amb la Raquel, la mestra de música.
Us deixem unes quantes imatges i vídeos per compartir amb vosaltres el fantàstic dia d'avui!
No hay comentarios:
Publicar un comentario