jueves, 2 de noviembre de 2017

Perfil, planta i alçat...I SABATA DE FANG!

Els nens i les nenes de 3r hem descobert com representar un objecte amb volum sobre el pla del full. Per poder-ne dibuixar tots els detalls hem treballat el perfil, la planta i l'alçat. Els hem fet de la nostra sabata. 

En la segona sessió hem tornat a passar al volum a partir dels dibixos que vam fer, treballant amb fang.


Un cop les hem acabat, hem pogut experimentar una estona amb fang i ens han sortit creacions ben divertides: cares súper expressives, mini sabates amb tots els detalls,...



















No hay comentarios:

Publicar un comentario