En la segona sessió hem tornat a passar al volum a partir dels dibixos que vam fer, treballant amb fang.
Un cop les hem acabat, hem pogut experimentar una estona amb fang i ens han sortit creacions ben divertides: cares súper expressives, mini sabates amb tots els detalls,...
No hay comentarios:
Publicar un comentario