martes, 24 de octubre de 2017

Tutoria al Parc Francesc Macià de Malgrat de Mar

Divendres passat els alumnes de 3r d' EP de l'escola Sant Ignasi vam anar a un parc de Malgrat de Mar per conèixer-nos millor.



El joc que més ens va agradar va ser el del Titànic. Consistia en dibuixar un vaixell al terra i posar-nos tots a dintre. Mica a mica el mestre anava trencant el vaixell i cada cop era més difícil cabre-hi. 



Després del joc vam parlar de les "trampes" que alguns havíem fet, de com ens havíem sentit i vam intentar posar-nos en la pell dels altres.


Vam estar jugant a diversos jocs



Després vam jugar al joc de l'aranya peluda.
Ens vam cansar molt, però vam aconseguir una peça del puzzle que entre tots havíem de muntar.
 




 Més tard vam estar jugant amb tots els companys de la classe en els gronxadors i tobogans del parc, que eren espectaculars.



 Després de dinar vam anar a una zona del parc on hi havia gomes, maquinetes i llapis gegants. També hi havia un donut, una croissant i una magdalena molt grans. Va ser molt divertit enfilar-se damunt de totes aquestes coses.







Finalment vam anar cap a l'autocar i vam tornar a l'escola tot veient una pel·lícula molt divertida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario