Divendres passat els alumnes de 3r d' EP de l'escola Sant Ignasi vam anar a un parc de Malgrat de Mar per conèixer-nos millor.
El joc que més ens va agradar va ser el del Titànic. Consistia en dibuixar un vaixell al terra i posar-nos tots a dintre. Mica a mica el mestre anava trencant el vaixell i cada cop era més difícil cabre-hi.
 |
| Després del joc vam parlar de les "trampes" que alguns havíem fet, de com ens havíem sentit i vam intentar posar-nos en la pell dels altres. |
 |
| Vam estar jugant a diversos jocs |
 |
| Després vam jugar al joc de l'aranya peluda. |
 |
| Ens vam cansar molt, però vam aconseguir una peça del puzzle que entre tots havíem de muntar. |
Més tard vam estar jugant amb tots els companys de la classe en els gronxadors i tobogans del parc, que eren espectaculars.
Després de dinar vam anar a una zona del parc on hi havia gomes, maquinetes i llapis gegants. També hi havia un donut, una croissant i una magdalena molt grans. Va ser molt divertit enfilar-se damunt de totes aquestes coses.
Finalment vam anar cap a l'autocar i vam tornar a l'escola tot veient una pel·lícula molt divertida.
No hay comentarios:
Publicar un comentario