El passat 12 de setembre vam començar un nou curs
escolar.
L’alegria, la il·lusió
i les forces estan en nivell de màxima càrrega.
Alumnes, mestres especialistes, tutors, auxiliars, tots
el que formem part d’aquest gran grup de tercer de primària farem que sigui un
curs ple de reptes, d’aprenentatges i de somriures.
És un any de creixement personal molt important i, l’acompanyament
dels adults que envoltem aquests infants serà indispensable.
Aquí teniu unes quantes imatges dels primers dies de
curs.
Molt bon curs a tots i totes!.
No hay comentarios:
Publicar un comentario