Els nens i les nenes de 3r estem treballant el color a plàstica.
Vam començar repassant els colors primaris i secundaris amb el cercle cromàtic.
A la segona sessió ens vam convertir en creadors de nous colors i entre tots i totes vam fabricar-ne una pila!
Avui cadascú ha pogut crear el seu catàleg de colors, trobant el nom més indicat per a cada color de la col·lecció: bla d'iceberg, verd poma, color posta de sol, blaumell,...
No hay comentarios:
Publicar un comentario