viernes, 27 de octubre de 2017

20 anys Centre Sant Jaume. Felicitats!

El Centre Sant Jaume fa 20 anys i, com no podia ser d'una altra manera, des del Sant Ignasi els hem volgut felicitar i desitjar que puguin fer la seva gran tasca per molts anys més! 
Al llarg d'aquesta setmana ens hem fet fotografies que penjarem pel passadís i esperem també poder-hi posar les que feu des de casa! Us animem a participar-hi!









No hay comentarios:

Publicar un comentario