El Centre Sant Jaume fa 20 anys i, com no podia ser d'una altra manera, des del Sant Ignasi els hem volgut felicitar i desitjar que puguin fer la seva gran tasca per molts anys més!
Al llarg d'aquesta setmana ens hem fet fotografies que penjarem pel passadís i esperem també poder-hi posar les que feu des de casa! Us animem a participar-hi!


No hay comentarios:
Publicar un comentario