martes, 30 de abril de 2019

MARXEM DE VIATGE? LA MALETA A PLÀSTICA

De forma imaginària hem dibuixat una maleta doncs els alumnes de 4t hem volgut marxar de viatge a un lloc o bé ja conegut o bé un lloc del qual ens han parlat molt i sembla que el coneguem de tota la vida.

Viatjar és conèixer, és saber, és observar, és gaudir de l'abans. el durant i el després... És per això que a la maleta hem dibuixat allò característic del nostre destí.

Amb el fang hem acabat de donar forma a un dels objectes claus de la nostra maleta i, com no, l'hem pintat.



















No hay comentarios:

Publicar un comentario