Viatjar és conèixer, és saber, és observar, és gaudir de l'abans. el durant i el després... És per això que a la maleta hem dibuixat allò característic del nostre destí.
Amb el fang hem acabat de donar forma a un dels objectes claus de la nostra maleta i, com no, l'hem pintat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario