lunes, 8 de abril de 2019

Esport inclusiu

Benvolgudes famílies,
durant la passada setmana, les 6 seccions de 4t del Sant Ignasi vam gaudir de les jornades d'esport inclusiu del barri Sarrià- Sant Gervasi.
Escoles ordinàries i d'educació especial ens van visitar sota la consigna "Junts X crèixer".
Els alumnes van interactuar amb nous companys, es van ajudar i van practicat activitats esportives diferents a les habituals.
Alumnes i mestres fem una valoració molt positiva de l'experiència.
Us afegim unes fotografies que us aproparan a conèixer què i com portem a terme aquestes jornades.










No hay comentarios:

Publicar un comentario