viernes, 26 de abril de 2019

ELS JOCS FLORALS DE 4t 📜

El dimarts 23 d'abril, després d'un merescut descans, vam reprendre les classes amb una festa molt especial: la Diada de Sant Jordi!
Els alumnes de quart vam celebrar uns Jocs Florals molt lluïts, amb un parell d'actuacions musicals i la participació de tots els alumnes amb narracions i dibuixos artístics al voltant de la figura de Picasso. Va ser molt difícil triar els millors ja que tots els treballs estaven ben elaborats. 
Va ser molt bonic participar i tots ens vam alegrar pel reconeixement dels premis atorgats.

















No hay comentarios:

Publicar un comentario