El dimarts 23 d'abril, després d'un merescut descans, vam reprendre les classes amb una festa molt especial: la Diada de Sant Jordi!
Els alumnes de quart vam celebrar uns Jocs Florals molt lluïts, amb un parell d'actuacions musicals i la participació de tots els alumnes amb narracions i dibuixos artístics al voltant de la figura de Picasso. Va ser molt difícil triar els millors ja que tots els treballs estaven ben elaborats.












No hay comentarios:
Publicar un comentario