viernes, 25 de enero de 2019

ELS ROMANS HAN ARRIBAT AL SANT IGNASI!

Aquesta setmana els nens i les nenes de 4t hem començat un viatge apassionant!

En el passadís de cicle mitjà vam trobar a un simpàtic soldat romà que ens va donar la benvinguda al davant d'un arc de triomf.

A primera hora del dimarts ens vam reunir totes les classes al Saló Verd per descobrir tots els detalls. Ara ja sabem que tenim un encàrrec molt important: descobrir Roma. 

Per fer-ho ens convertirem en experts per investigar tots els detalls de com vivien durant l’època romana i què és el que ens han deixat. Cada grup d’experts treballarà amb un mestre i en una aula diferent. Després compartirem amb els companys de la nostra secció tot allò que hem descobert. 

Hem fet coincidir el nostre horari de les dues setmanes vinents perquè sigui possible trobar-nos tots els grups d’experts de totes les classes.

Farem servir una pila de fonts d’informació i de recursos.

Endavant doncs amb el projecte Roma! 

Un primer tastet!
















No hay comentarios:

Publicar un comentario