4t primària 1819
lunes, 17 de abril de 2017
Tornem a l'escola!
Hem gaudit d’uns dies fantàstics de vacances, hem celebrat la Pasqua, ens hem menjat la mona...Tornem a l’escola!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario