jueves, 20 de abril de 2017

Jocs Florals

Avui ha sigut un dia molt especial, hem celebrat a l’escola els Jocs Florals. Molta emoció, nervis i il·lusió. Hem gaudit d’uns magnífics rodolins, poemes, textos literaris i treballs artístics.
Moltes felicitats a tots per la feina tant ben feta! Feliç Sant Jordi!












No hay comentarios:

Publicar un comentario