Jocs Florals
Avui ha sigut un dia molt especial, hem celebrat a l’escola els Jocs
Florals. Molta emoció, nervis i il·lusió. Hem gaudit d’uns magnífics rodolins,
poemes, textos literaris i treballs artístics.
Moltes felicitats a tots per la feina tant ben feta! Feliç Sant
Jordi!
No hay comentarios:
Publicar un comentario