martes, 25 de abril de 2017

Celebrem la Pasqua!

Aquest matí ens hem reunit a la capella per celebrar plegats la Pasqua.
A primera hora han anat 2n A, B i F i a 2a hora 2n C, D i E.
La Montse Fonoll ha guiat la celebració amb les seves explicacions que han acompanyat l'encesa del Ciri Pasqual, la lectura, les pregàries i les cançons. 

Que aquesta alegria continuï sent la nostra companya de viatge cada dia!







No hay comentarios:

Publicar un comentario