A primera hora han anat 2n A, B i F i a 2a hora 2n C, D i E.
La Montse Fonoll ha guiat la celebració amb les seves explicacions que han acompanyat l'encesa del Ciri Pasqual, la lectura, les pregàries i les cançons.
Que aquesta alegria continuï sent la nostra companya de viatge cada dia!







No hay comentarios:
Publicar un comentario