domingo, 12 de febrero de 2017

Construïm una joguina

Els nens i nenes de segon vam participar en un taller d’allò més interessant i divertit, vam crear una joguina!

Vam haver de serrar, enganxar , tallar i pintar, i el resultat van ser uns preciosos saltimbanquis, ocells pica-pica i catapultes. 
Vam aprendre i gaudir molt!









No hay comentarios:

Publicar un comentario