Els nens i nenes de segon vam participar en un taller d’allò més
interessant i divertit, vam crear una joguina!
Vam haver de serrar, enganxar , tallar i pintar, i el resultat
van ser uns preciosos saltimbanquis, ocells pica-pica i catapultes.
Vam
aprendre i gaudir molt!

No hay comentarios:
Publicar un comentario