viernes, 17 de febrero de 2017

Aquesta setmana, ens ha visitat el Rei Carnestoltes!
Ha passat per totes les classes i ha estat molt divertit. Sa majestat, ens ha demanat que dilluns ens posem una SABATA DE CADA COLOR!! 
Així doncs, cal obeir-lo! Us esperem a tots amb uns peus ben originals.









No hay comentarios:

Publicar un comentario