4t primària 1819
viernes, 17 de febrero de 2017
Aquesta setmana, ens ha visitat el
Rei
C
arnes
toltes!
Ha passat per totes les classes i ha estat molt divertit. Sa majestat, ens ha demanat que
dilluns
ens posem una
SABATA DE CADA COLOR!!
Així doncs, cal obeir-lo! Us esperem a tots amb uns peus ben originals.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario