4t primària 1819
martes, 28 de febrero de 2017
QUE BÉ HO VAM PASSAR DIVENDRES!!
Finalment,
la pluja no ens va poder aturar
i vam celebrar el carnestoltes de la millor manera! A ritme de
tabals
, berenant
coca de llardons
i fent
gresca i xerinola
!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario