Avui celebrem el dia escolar de la no-violència i la Pau. Volem tenir presents totes aquelles persones que s'han hagut de desplaçar a causa de la guerra.
En acabar l'estona de pati, tots els nens i les nenes de la EP i els seus educadors, ens hem aplegat al Platanar en rotllanes. La Sílvia, la Montse i la Joana han llegit el poema 'Podries' de la Joana Raspall i hem cantat tots junts la cançó que hem treballat a classe: 'Escolta-ho en el vent' d'en Bob Dylan. Ens han acompanyat el grup de guitarres C&G, una flauta travessera i un acordió.
Com veureu en les fotografies que adjuntem, l'acte ha sigut ben bonic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario