4t primària 1819
martes, 21 de mayo de 2019
UNA MICA MÉS DE LES COLÒNIES!!!
Bona tarda!!
Segon dia de colònies a Can Bajona. Seguim fent roda per les diferents activitats i el temps ens acompanya.
Una abraçada!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario