ELS
ALUMNES DE 4t FEM EL MENÚ DE JUNY!
Avui ens hem reunit per fer el menú del mes de juny. Ens han ajudat l’Anna, la dietista de l'escola, que és una persona que sap molt sobre l’alimentació, i el cap de cuina, en Jordi.
Els nens i nenes de 4t som els responsables d'elaborar el menú del mes de juny! Per això posem en pràctica tot el que hem après sobre l'alimentació, juntament, amb les indicacions que ens han donat els experts.
Sabem que...
en una setmana (5 dies de l'escola), es pot escollir com a primer plat entre una ració de pasta, dues de llegums, dues de verdura i una d'arròs.
De segon plat ha d'haver-hi una ració d'ou, una de carn vermella i es pot escollir entre dues de pollastre i tres de peix amb les seves guarnicions: enciam, patates...
De postre, és convenient prendre quatre dies fruita i un dia làctic. Cal tenir en compte no repetir els mateixos nutrients en cada àpat.
No ha estat gens fàcil confeccionar el menú, però ho hem aconseguit!
A partir d'ara ja podem ajudar als pares a confeccionar els menús de casa!












No hay comentarios:
Publicar un comentario