Es tracta d'un parc prop de Barcelona i molt proper a l'aeroport.
Els terrenys del parc eren antigament terres de conreu i ara és zona de joc, de passeig i de moltes altres activitats.
Els de 4t vam anar a passar el dia amb el clar objectiu de cohesionar-nos com a grup i de gaudir d'unes hores tots junts.
Ens va fer molt bon temps.
No hay comentarios:
Publicar un comentario