martes, 25 de septiembre de 2018


JA HEM ARRIBAT !!

JA HEM COMENÇAT L'AVENTURA DE 4t !!

El primer dia sempre costa però, el fet de retrobar-se amb els companys, veure de nou les taules,  entrar pels passadissos,  pujar i baixar les escales que anem comptant,  els patis, els mestres ... tot ajuda a començar el nostre primer dia. 

Que tinguem un bon curs!!

















No hay comentarios:

Publicar un comentario