JA HEM ARRIBAT !!
JA HEM COMENÇAT
L'AVENTURA DE 4t !!
El primer dia sempre
costa però, el fet de retrobar-se amb els companys, veure de nou les
taules, entrar pels passadissos, pujar i baixar les escales que
anem comptant, els patis, els mestres ... tot ajuda a començar el
nostre primer dia.
Que tinguem un bon curs!!


No hay comentarios:
Publicar un comentario