Dilluns i dimarts els nens i les nenes de 3r vam fer un taller de la Fundació Vicki Bernadet sobre la prevenció de l'assetjament.
A partir d'un conte presentat per un parell de personatges molt eixerits vam poder compartir què ens agrada i què no, quins tipus de secret podem compartir i a qui li podem demanar ajuda.
Va ser molt interessant!
No hay comentarios:
Publicar un comentario