lunes, 23 de abril de 2018

23.04.18 | Jocs Florals

Avui hem viscut un dia de Sant Jordi molt bonic i emocionant.

Durant el dia hem fet unes roses precioses i hem ambientat el passadís amb un drac espectacular. Cadascú de nosaltres ha pogut fer un punt de llibre per no perdre la pàgina d'algun dels llibres que trobarem en alguna de les paradetes que veurem durant la tarda!

A les 14.30h ens hem trobat tots al Saló d'Actes i hem fet l'entrega de premis dels Jocs Florals d'aquest any. Pel certamen artístic vam fer uns dibuixos del natural d'una planta que vam pintar amb aquarel·les. Han quedat preciosos!
En la vessant literària vam descobrir que tenim un do per la poesia i vam fer uns versets d'allò més bonics!

Durant l'acte d'entrega de premis, també hem pogut gaudir d'algunes peces musicals dels nostres companys que fan música.

Moltes felicitats als nens i nenes que han guanyat algun dels premis! I a tots per participar amb tanta il·lusió!

Gaudiu d'aquest dia tan especial!

























































No hay comentarios:

Publicar un comentario