El passat dilluns 26 de setembre, tots els nens i nenes de 2n,
vam fer una sortida al Parc de La Salut de Sabadell amb l'objectiu de
conviure amb els companys durant unes hores en un entorn diferent.
Vam
gaudir d'estones de joc lliure i també d'altres on vam organitzar jocs
més dirigits com el conegut joc dels paquets, el pedra, paper, tisora "gegant" i altres. Tanmateix, l'activitat que va tenir més èxit va ser la de construir cabanes.





No hay comentarios:
Publicar un comentario