jueves, 10 de noviembre de 2016

SORTIDA AL PARC DE LA SALUT

El passat dilluns 26 de setembre, tots els nens i nenes de 2n, vam fer una sortida al Parc de La Salut de Sabadell amb l'objectiu de conviure amb els companys durant unes hores en un entorn diferent.
Vam gaudir d'estones de joc lliure i també d'altres on vam organitzar jocs més dirigits com el conegut joc dels paquets, el pedra, paper, tisora "gegant" i altres. 

Tanmateix, l'activitat que va tenir més èxit va ser la de construir cabanes.
Vam passar un gran dia !!!












No hay comentarios:

Publicar un comentario