4t primària 1819
jueves, 10 de noviembre de 2016
CELEBREM LA CASTANYADA
El passat divendres 28 d'octubre tots els nens i nenes de 1r i 2n de Primària vam celebrar la tradicional festa de la castanyada.
Ens va visitar la castanyera, vam fer danses, vam cantar, i vam menjar castanyes i panellets que havíem portat de casa.
Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració !!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario