jueves, 10 de noviembre de 2016

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat divendres 28 d'octubre tots els nens i nenes de 1r i 2n de Primària vam celebrar la tradicional festa de la castanyada. 

Ens va visitar la castanyera, vam fer danses, vam cantar, i vam menjar castanyes i panellets que havíem portat de casa.

Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració !!! 











No hay comentarios:

Publicar un comentario