COLÒNIES 1718| Anem a Can Ribas!
Acabem d'arribar i ja tenim ganes d'ensenyar-vos quina pila de coses hem estat fent durant aquestes colònies.
Uff! Fer la volta al món és súpeeeer cansat!
Necessitem una bona recuperació per encarar el final de curs amb moltíssima energia!
No hay comentarios:
Publicar un comentario