miércoles, 16 de mayo de 2018

QUÈ VULL FER QUAN SIGUI GRAN?


Els nens i les nenes de 3r hem estat pensant què ens agrada fer, quins interessos tenim, quins són els nostres interessos... i hem començat a pensar què ens agradaria fer quan siguem grans...mestra, dissenyador, jugador de futbol, cuiner, estilista, bombera, ballarina,... tenim una pila de possibilitats!

Fent collage i pintura ens han quedat uns "pensaments" fantàstics!












No hay comentarios:

Publicar un comentario